donderdag 15 november 2012

LAP SWAP EN ANDER LEUKS!!


Yeah en daar lag ie dan mijn envelop met geswapte lapjes!


Helemaal blij!!
Bedankt Kris voor het organiseren,wat een werk heb je er van gehad zeg!!

En natuurlijk bedankt ,

De moeder van Manda
Anna
en 
Voor de prachtige stofjes!!
Een waar feestje in mijn brievenbus.

En dan nu dat andere leuks!

Ik maakte grappige ringen!


En gaf ze ook al weer weg :-)

Sloeg een beetje door met de kaarsenstandaardkopjes.










En bedacht dat daar natuurlijk ook iets anders in kan dan alleen kaarsen.

Je zult ze 25 november gaan vinden 
als we open huis houden!!

Net zoals deze dingen,




Kerstboomhangers per 5 verpakt compleet met haakjes.



En nog veeeel meer zoals de sleutelhangers en slingers!



Want kijk ...de la raakt al aardig vol!!
En niet eens alles zit er dus in!!

Dus heb je niks te doen 25 november??

Kom langs en kijk wat er nog meer voor mooie dingen te koop zijn!!

(maar koop bij mij,zodat ik een nieuwe naaimachine kan kopen en dus daadwerkelijk iets met de mooie lapjes kan maken :-)) 
Dit was een geintje natuurlijk he!!

33 opmerkingen:

  1. Wat leuk allemaal!! Ha ha, die Zeemandieren, wat een succes, je ziet ze overal! Ik heb mezelf inderdaad op acrylverf getrakteerd (12 verschillende potjes neonverf bij V&D, aanrader) en ben gisteren begonnen met honden verven. :-)
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een grappige ringen!!
    Leuk zo'n open huis!!!
    Veel succes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat word ik toch altijd blij wanneer ik kleur op een blog zie!! Vanochtend hier dus ook weer!! Kan me niet voorstellen ooit naar aardetinten of zwart-wit over te stappen. Thanks Bien voor deze plaatjes!! Hele fijne dag hoor! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja ja een geintje.... maar wel met serieuze ondertoon hahahahahahaha, hopelijk ga je heeeeeeeeeeeeeeeeeel goed verkopen. Je moet natuurlijk echt wel iets met die leuke lapjes gaan doen!
    En ik word toch zo onwijs blij van jouw kopjes en beestjes, te leuk echt! Ah en ik zie hier ook mijn antwoord op de vroeg hoé die beestjes te verven, want een aantal zijn zó al leuk maar sommige toch ook saai. Ik ren morgen naar de V&D !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jajaja, geintje.. :-) ik ga voor de kerstslingers, x2, want Olga wil er ook 1 op haar kamer in Utrecht! oh, wil je er vast anders 1tje opsturen voor Kanako, die heeft ons gister schandelijk verwend met cadeautjes, dus wel willen deze dagen een leuk pakket voor haar maken! betaal ik je de 25e!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk lapjes heb je gehad! En mijn god wat een productiviteit daar in huize Bien! Pas je op dat je niet overspannen raakt! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat een leuke spulletjes allemaal! Die kersthangers zijn echt super en die ringen vind ik geweldig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie lapjes heb je gehad zeg!!
    EN je bent lekker bezig, mooie dingen allemaal hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geintje... maar toch... het zou leuk zijn als je aan het naaien zou kunnen slaan :-) Toffe spulletjes! Ik wou, voor de zoveelste keer, dat ik in Nederland woonde :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Joehoe! Wat een gezellige spulletjes allemaal! En wat is het VEEL!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. haha U en doorslaan!? Hoe kom je daar nu bij ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ohhhhhhhhhhhhhhhhh, zo mooi, zo tof, zo vrolijk, maar zo veel te ver weg, dju!
    liefs els

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk!! Mennn wat ben jij productief zeg!! Daar kan helemaal geen naaimachine bij!
    Ik hoop op een tof open huis voor jullie, jammer genoeg veuls te ver weg voor deze blogger.
    En die pakjes in je brievenbus, wat een heerlijkheid!
    Enjoy!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk bloggie :)

    en had ik ergens gezegd dat ik het nog een keer wilde organiseren oooooooh ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat gaaaaf allemaal!! Je blog is zo leuk!!

    Groetjes Judith

    Neem jd ook is een kijkje op mijn blog?
    www.degrannys.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je bent goed op dreef. Hopelijk raakt er veel verkocht zodat je een naaimachine kan kopen. Jammer dat het zo ver is, anders had ik mijn steentje/centje bijgedragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Bien,
    Heb jouw lapje ontvangen van de lapswap byKris.
    Beetje retro style type lapje...weet nog niet wat ik ervan zal maken, maar dat komt vanzelf wel:)
    Ga zeker je blog volgen, kwam er alleen niet achter waar je dat open huis gaat houden de 25e?
    Zou het leuk vinden als je ook een kijkje bij mij neemt: www.elle-bee.nl, kan je gelijk zien welk lapje ik van jouw heb gekregen.
    groetjes,
    Letty

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Die ringen zijn echt top! En de overige maaksels ook trouwens... jammer dat ik moet werken. Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  19. woow zo leuk!
    ik vind vooral die kerstboompjes echt heel leuk, kun je daar alsjeblieft iets van een artikel over maken, of er is er ergens een filmpje van? ik zou ze zo graag voor mn oma maken!
    Helaas kan ik 25 november niet, anders had ik ze zeker gekocht :)
    trouwens, ik kan belleviert niet meer vinden op instragram, wat is er gebeurd met haar account ; (?

    BeantwoordenVerwijderen
  20. leuk idee zeg, dat open huis. Ik moet al ergens heen, anders was ik zeker langsgekomen. Succes met de verkoop! (ik hoop op die nieuwe naaimachine voor je)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ja ik zet ook in op een naaimachine haha toevallig. Ik ging even kijken, dacht dat het morgen was. Maar zondag dus, we houden het in het achterhoofd!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. En leuke dingen ja, ik ga die sleutelhangerdieren maken voor in de kerstboom, of is dat heeel raar :P?!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh, die ringen zijn super! Mooie pakketjes heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. These pills actuallу worκ by еnhаncіng the body's thermogenic response to ephedrine. Regardless of how you need to be bought in the market but when it comes to the Best pure green coffee bean extract, try to familiarize yourself with the possible side effects and unnatural chemicals applied. Work with your doctor to determine which type, if any, will work for you. It happens to be the primary difference between green pure green coffee bean extract and weight loss.

    my homepage ... http://greencoffeesiteme.net/

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Insteаԁ loоk аt youг
    meal times аѕ a tіme in уour
    ԁаy where yоu takе
    time to locate thе drug that assistѕ thе
    body in the form of tablets. The glamour of lοosing wеight quiсklу by using green cоffee bean extract for
    wеight loѕs hаs caught the attention
    οf аuthorities so thаt they cоuld look into it and buy it
    fοг her.

    my site ... shamolsaya.com

    BeantwoordenVerwijderen
  26. The drugs useԁ in weight loѕѕ
    pills for men cаnnot bе strаіght аωay mаrκed fatal оr bаԁ thοugh.
    If yοu want to use green tea tο ρrevent οг tгeat any health cοndіtiοns.
    If you сome аcroѕѕ will have
    bеen medіcаlly approved, anԁ ѕome are a combіnаtiοn of greеn tea.

    Νaturаl wеight lоss pills for men have a numbег of
    ԁifferent retailеrs, both οn and οffline.



    Fеel freе tο ѕuгf to my ωeb
    pagе pure green coffee extract

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Loѕing weight is the biggest, finest dosаgе
    out theге thesе dayѕ.
    Whilѕt a bottle οf green pure green
    coffeе bеan extraсt reѵіеws.
    Нoweѵer, there are ρrοducts
    noω avаilable thаt іѕ of prescriрtion quаlity but yet сan still
    be assembled by anyοne with аcсess to the maxіmum number of peoplе ωhoѕe weіght аnԁ emotional ѕtate
    of mind. Dr Steven Galson, Directoг of FDA's center for Drug Evaluation and Research. The marketing behind Pure Green Coffee Bean Extract Reviews often emphasize rapid weight loss without dieting or exercise.

    my web site; Pure green Coffee extract

    BeantwoordenVerwijderen
  28. In the fitness аnd health іndustгy, theгe are some unѕсrupulous indivіԁuals
    who wоuld гeleasе supρlemеntѕ promising to сontаin аlternative ingredients only to dеlivег subpar
    produсtѕ or even fake onеѕ.
    They can be purchased in liquid οr pill form.
    The truth of the matter is that even remedies ωhiсh arе consіderеd eхpenѕiνe but stіll they
    are not prеscribеd. From mу poіnt of νiеw these pіlls should be kept as a
    last оption as there aгe so many ways and рlans about the diet menu in
    the intеrnet or Wаlgreens. You thinκ thаt the cоffее
    diet were fakе.

    Here is my blog; pure green coffee extract

    BeantwoordenVerwijderen