maandag 11 juni 2012

HOME SWEET HOME (26)

Vandaag eindelijk weer es een HSH van mij , een kleine wel is waar maar wel iets waar ik heel blij mee ben.
Mijn TADA nieuwe  koffiezetapparaat !
Eentje die gewoon koffie zet!
Niet met bonen maal ding (te veel lawaai ;))
Niet met functies voor 36 soorten koffie (hoef ik niet)
En niet met handige melk opschuimbuisjes (drink geen melk in mijn koffie)
Niet voor 20 personen (ben maar alleen,en er komen niet elke dag 20 personen over de vloer)

Maar gewoon een Hollands bakkie troost.
(een die niet lekt en waar ik Sam niet voor hoef te roepen om de deksel open te krijgen)
Maar dan wel in een mooi jassie!!




 Met boven op een warmhoudplaatje voor je kopje.


Hij is van Kenwood en is in verschillende kleuren te verkrijgen, En oelala er is ook een water koker van!!

Hmm lekker!!!

Ik zie nu dat ik de foto,s waar er nog koffie in de pot zat, niet heb geplaatst.
Ok ik biecht het op er zit ook helemaal geen koffie in mijn kopje haha.

40 opmerkingen:

  1. Oei dat is inderdaad een mooie!! En er is niks mis met een 'gewone bak koffie'! Het is waarschijnlijk na al die fratsen & de crisis de nieuwste koffietrend! :)
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Enne dat zelfportret met kopje is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oooh boefje! haha

    mooi apparaat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaaaaaa tof ! Je hebt 'm aangepast aan de retromokken die je al had, heeeeeeel goed !
    Ben je niet snel jarig? Dan kun je mooi die waterkoker vragen hihi !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een gave!! Ik ga er gauw even op googlen :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind deze wel heel funky hoor!! Zo heerlijk dat er meer KLEUR mensen zijn op de wereld. (je ziet zo veel aarde tinten en zwart/wit, niks mis mee, maar niet voor mij...) Anyways....hahaha, (dwaalde weer af...) ik vind het koffiezetapparaat ook zo mooi vormgegeven, blits ding! Nu moet ik wel even eerlijk zeggen dat ik wel zo'n muts ben die van zo'n lawaai ding houd. En dat mijn lief en ik zo blij waren toen we 'm net hadden, net als kleine kinderen zo blij. En nog steeds hoor. Hele fijne maandag gewenst Bien! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk koffiezet! Eens kijken naar die water koker, want ik drink thee ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk apparaatje! En helemaal hip! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een beauty!!! Ik ben ook zo klaar met koffiezetapparaten met koffiebonen....altijd is er wat mee. Heb dit weekend een 'gewoon' koffiezetapparaat waarvoor je 'gewoon' koffiezakjes gebruikt van zolder gehaald. Al die koffie-bonen-100soorten-schuimmelk onzin, ik ben er klaar mee. Maar...jouw exemplaar is wel veeeeeel mooier dan mijn simpele zwarte apparaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi ding zeg! En haha! geen koffie te zien op de foto's...nou ja, houden we dat tegoed ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hahaha, fun :-) Ik vind het echt een heel gaaf apparaat en ik ben ook echt VOOR een gewoon bakkie koffie.
    Geniet ervan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Kan me ook niet veel schelen of de koffie er lekker in is;)
    dat apparaat is veel te mooi om te hebben!!!i like it!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hahahaha
    Het is een koffiemasjien naar mijn hart! Mooooie kleur!

    Home sweet home X

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hahaha, geeft niks, ik ben een echte theeleut! Maar wat een supergaaf apparaat!! Zou er bijna koffie voor gaan drinken...bijna ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een toffe koffiezet! En haha ik moest smakelijk lachen om je "Hollands bakkie troost" :) Jammer dat ik geen koffie lust, anders had ik wel eens bij jou op de koffie willen komen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. die ziet er leuk uit!!!geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leukerdje, even google-en...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw, WAT een superleuk ding! Lijkt wel vintage..Je hebt geloof ik veel mensen op een idee gebracht. Je moet maares wat korting vragen voor al die reclame ;-)
    Geniet van je bakkie koffie als je er aan toe bent! Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Doet iedereen het er nou om? Al dat oranje?! Maar het is een mooi apparaat, nog nooit gezien/van gehoord trouwens. Wij hebben dit jaar ook een nieuwe gekocht maar dat was even een spoedklusje dus een simpele bij de blokker met een glazen pot. Later zag ik allemaal hele wonderschone apparaten voorbijkomen (ook zonder bonen en 100 smaken) maar helaas, of één van mijn kinderen moet hem eens goed van het aanrecht trekken? Maar dan ook zonder koffie natuurlijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik ben meteen even gaan googelen, ik vind deze zooooo cool, en onze koffiezetter heeft het begeven! Rottig zeg, zoveel kleurtjes... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oelala...laten we nu net een waterkoker nodig hebben ! Tralala !

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ja zeg ik voor me nu een beetje genept door de zogenaamde gevulde koffiekop ;)
    Het koffiezet apparaatje is echt wel te schattig!!! heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ohh wieuw, ik drink geen koffie maar van mijn mag dat apparaatje gewoon lekker in mijn keuken komen staan! Superding! Santé!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ja thee, sounds lovely :) Haha en heb je alweer een Vlaams/Antwerps woord bijgeleerd ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hij is leueueuk! Ik hou van koffie=blogjes...koffie staat gewoon voor genieten ofzo :-)! En...ik vind je pony leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuk apparaat, lekker bakje.
    Wat wil je nog meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dus je hebt de koffie klaar!!! hint hint!! Super leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. WOOOOOOW! Onze oranje Senseo dateert nog van het vorige EK...het is maar te hopen dat het rammelige ding nooit kapot gaat, heb hem de afgelopen EK's en WK's namelijk nergens meer gezien :P

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Zo, dan kan jij erg goed toneel spelen als er geen koffie in je kopje zat!!!!!
    Woe hahaaa

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wauw! Die is leuk!! Leuke kleur, mooie vorm!! Ondertussen zal je vast al 'n echt bakkie gezet hebben en op hebben! :))) Wel een leuke foto van je zelf!
    Groetjes, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een leuke koffiezet, die tas past er perfect bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Bien, op mijn blogje heb ik iets gezet dat je misschien wel leuk zal vinden ... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. amai das een leuke koffiezet, dat maakt koffiedrinken nog meer genieten.. die wil ik ook wel.. by the way, leuke blog, ben net een volger geworden se, dankzij mijn zusje Trui ontdekt

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hij is gaaf! En ik heb idd de waterkoker uit dezelfde lijn. In het rood. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik geef jou de Sunshine Award,kleurt mooi bij je koffieapparaat,hoe,wat en waarom enzo lees je op mijn blog.X

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Goed zeg! Kep net een cafetiere voor vaderdag (ik krijg wel elke ochtend nl een kop koffie op bed van die vader!) gekocht in retromodel. Maar dit apparaat is ook echt top!

    BeantwoordenVerwijderen