donderdag 12 april 2012

INPAKKEN (maar nu leuk)

Na al dat inpakken en uitzoeken van de laatste dagen,hier wat leuke inpakkertjes van cadeautjes die ik de laatste weken heb weggegeven maar nog niet op mijn blog had gezet.

En oja voordat ik het weer vergeet Sam is afgelopen zaterdag 3e geworden op de Friese kampioenschappen judo. Ik ben Super trots!!!! (hij eigenlijk niet,vond dat ie niet goed gejudood had,aan de ene ene kant vind ik dat mooi om te zien omdat ie dus echt serieus met zijn sport bezig is,aan de andere kant begroot het me ook omdat ie gewoon echt trots mag zijn op zichzelf 3e van Friesland is niet mis lijkt me zo)



Voor een jongetje van 4,insecten potje,boekje over insecten en een vergrootglas.

Geld een zelfgemaakte kaart en een zelfgemaakt strijk kralen cadeautje gemaakt door Fay.
Gestopt in zelfgemaakte enveloppen.


Een paas extraatje voor mijn 2 oppassen in tasjes gevonden bij de AH een beetje leuker gemaakt door mij zelf. met o.a. de gehaakte paas konijntjes naar een patroon van Ingrid

Ik heb er altijd veel plezier in om de cadeautjes (hoe simpel die soms ook zijn) zo mooi mogelijk weg te geven en het is leuk om te zien hoe dat overslaat op de kinderen (die zeggen in de winkel ook al dat het niet hoeft te worden ingepakt omdat we dat zelf doen)

16 opmerkingen:

  1. Inpakken op zich is al een feestje! Mooie pakjes heb je gemaakt!
    En gefeliciteerd met Sam zijn prestatie! Knap hoor van hem!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauwwwwwieeee, dat zijn nog eens leuke kadootjes! Dat inspireert wel om kadootjes nog leuker te maken!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk! Cadeautjes inpakken en weggeven! Ik houd ervan! Erg leuk gedaan. En gefeliciteerd met zoonlief! 3e is met recht iets om trots op te zijn! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat super van je zoon! Echt keigoed!
    En de cadeautjes zijn hartstikke leuk! Fijne inspiratie, bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jahh leuk altijd hè, niks leuker dan een leuk pakketje krijgen. Voor de kids waar m'n dochter op feestje mag, pak ik het ook altijd leuk in, zo gezellig. Zelf krijg ik van mijn vriendin Herma, van Heppie hermpie altijd de mooiste kaarten en kadootjes. Zoooo leuk :-)
    Ik vind jou kadootjes er ook helemaal kek uitzien, heerlijk :-)
    Tof van je bink dattie 3e is geworden, maggie best trots op zijn hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk en heeeeel herkenbaar! Zo leuk om cadeautjes te maken :) Jouw pakjes zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nou jeetje jij kan inderdaad van alles wel een leuk cadeautje maken!!! Goed joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een vrolijkheidjes!
    En gefeliciteerd met zoonlief, hij kan trots op zichzelf zijn! 3e is gewoon een podiumplek hoor, niks om je voor te schamen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat een knapperd die zoon van jou, echt supergoed van hem !
    En wat heb je het allemaal leuk ingepakt, super ook met die memory plaatjes (daar heb ik inmiddels ook heel veel van jippie!)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. HAhahah leuk,dat doen we zelf wel.....
    Enne TOP van Sam!!!Hallo 3e van Fryslan!!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk pakketje!
    Super leuk dat je volger bent geworden op mijn blog! Al bijna honderd, jeeh!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, superleuke pakketjes! En gefeliciteerd, derde van Friesland worden is heel knap! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. joehoe als je wilt heb ik nog een 1 fisher price poppetje-sleutelhanger over om te ruilen. Het meisje is vergeven, maar het andere poppetje is nog over. Ik kan er evt. ook nog een hond of postbode bij doen hoor ;)
    Stuur maar ff een mailtje! merula@home.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk gedaan! Dan is zelfs het kleinste cadeautje een feestje om te krijgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fijne foto's van mooie pakjes. :) xx

    BeantwoordenVerwijderen