maandag 16 april 2012

HOME SWEET HOME (23)

Op de valreep nog een HSH van mij!
Al jaren kijk ik hier tegen aan. (en erger me dus rot aan die stomme snoeren)

Totdat ik vanavond (serieus) echt een uur geleden) eindelijk het licht zag en het zo was opgelost (handig nu ik hier bijna weg ga haha)





Hoe simpel kan het zijn haha!

De lantaarntjes zijn natuurlijk van juriannematter met mijn favoriete geurkaarjes erin (vanille),de schoteltjes waar ze op staan komen van de kringloop net als 
Het borduurwerk (wat al 3 jaar boven stond) en de beeldjes.
Het kleedje was van mijn oma en het tafeltje is 50 jaar (of zo) geleden door mijn opa gemaakt.

Voor meer home sweet homers kijk bij barbaramama

9 opmerkingen:

  1. Hartstikke leuk! Tja, die snoeren zijn soms wel lastig, maar dit is natuurlijk een prima oplossing. Meteen weer doorvoeren op je nieuwe plekkie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gjigji :-) prima opgelost zo, ik heb het geluk dat mijn vent dit soort dingen altijd nog irritanter vindt dan ik. Hij timmert overal keurige koofjes omheen die die dan weer mee stuukt :-)
    Wat leuk dat je opa dat tafeltje nog gemaakt heeft en dan het kleedje van je oma erop, extra waarde hebben die dingen.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahahaha isse simpel!

    Home sweet home X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi, soms gaat er ineens een lampje branden *ploink!* Goede oplossing zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahahaha, beter te laat dan nooit he?;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha! Grappig; bij mij ging er vorige week ook ineens een lampje branden. Heb al jaren dezelfde auto en heb altijd gedacht dat de lamp binnen gewoon niet aan kon, totdat een vriendin ineens een knopje uittrok om me iets te laten zien, hahaha! 't Leven kan zo simpel zijn!

    (Ik volg je al een tijdje en dacht; "Kom Inge stuur eens een berichtje!" Ik word blij van het lezen van je blog, dank je wel!)

    BeantwoordenVerwijderen