donderdag 12 januari 2012

VANDAAG......

Hmm ja wilde eigenlijk gister al een blogje plaatsen maar.... ik heb sinds gisteren een iphone (YEAH JOEPIE YEAH) dus de rest van de dag niks anders meer gedaan dan pielen hihi.
Dus vandaag Maakte ik......



Een hoesje voor mijn iphone

Probeerde de camera uit!!!


Haakte nog maar es een lekkere sjaal!


En gaf een feestelijk tintje aan een gewone dag door lekker onverwachts met zijn drieën  kaasfondue te eten
(zeer geslaagde actie volgens de kinderen en mezelf)

Onnodig om te zeggen dat ik vandaag een vrije dag had( en nog tijd te kort te kwam omdat ik nog meer op mijn lijstje had staan natuurlijk)

1 opmerking:

  1. Ohhh er gaat vast een wereld voor je open!
    iPhone rules. :)
    Mooi hoesje heb je gemaakt.
    Ziet er gezellig uit jullie onverwachte feestje!

    BeantwoordenVerwijderen