woensdag 25 januari 2012

OVER MASKINGTAPE EN IPHONE APPS

Lekker plakken!!!
Zo deed ik het vorig jaar al!!
IK had het ook op de achterkant van hun stoelen geplakt.
En dit heb ik net gedaan!
Letterbak geupdated
En een sneak peak van fay haar traktatie. (oh ik ben zo goed bezig, alles staat al klaar en het is pas over 2 weken haha, dan dus meer hierover)

Heb een te gekke app gevonden  HALFTONE 
Hier wat foto,s gister pas geprobeerd en heb dus nog veel te ontdekken maar oh wat leuk!
 Hier had ik nog niet door dat ik de tekst eronder ook kon veranderen.
Hier wel haha

En nu is tijd dat ik aan de schoonmaak ga haha, Schiet niet op zo!

1 opmerking:

  1. Ziet er een leuke app uit! Ga ik ook uittesten :)
    Wat zou een mens doen zonder masking tape hé! Eens je het geprobeerd hebt kun je nooit meer zonder!!

    BeantwoordenVerwijderen