zondag 18 december 2011

DRUKKE ZONDAG!!

Kerstcadeautjes inpakken voor onder de boom. (Leuk dat er al wat ligt als de kindjes thuis komen.)

Kerstpakketjes voor mijn oppasjes maken.

Mijn blog aanpassen (heb je het al gezien??)  Ik vind het super geworden!! (bedankt ICT vrouwtje)

Kerstcadeautjes maken voor 1ste kerstdag.(en ze snel verstoppen als je lieve ouders opeens op de stoep staan)


Begin gemaakt met mijn kerstkaarten. (Lekker op tijd weer)

Dus je hoort het een heerlijk creatief dagje gehad!
En nu snel weer verder met de kerstkaarten.
De pakjes onder de boom!!

De plaatjes heb ik uit een oude rol kerstpapier geknipt en de pompons gemaakt met behulp van een vork Ik had het al eens langs zien komen in blogland,maar wat leuk zeg!!
De rest kan ik nog niet laten zien natuurlijk (dat komt dus later)

1 opmerking:

  1. Ow, wat een heerlijke berg cadeaus op die o zo mooie vloer.
    Inderdaad lekker optijd om aan het maken van de kerstkaarten te beginnen. Ik hoop dat je een heel eind bent opgeschoten inmiddels.
    Ik kan me al niet meer bedenken hoe je blog er eerst uitzag, dus dat is denk een goed teken. Dit voelt vertrouwd.
    Fijne week!!

    BeantwoordenVerwijderen